Eigen Huisstijl

Een mooie en professioneel ogende website/e-commerce zorgt voor een vorm van vertrouwen bij je klant. Het zorgt voor een positieve verwachting over de kwaliteit van je product.

Een eigen huisstijl zorgt voor onderscheiding van concurrenten. De visuele identiteit is meer dan alleen een logo. Andere elementen van een goede huisstijl zijn het gebruik van kleur, typografie, lay-out, en fotografie.

Logo ontwerp

Een logo laten ontwerpen kan best heel wat tijd in beslag nemen, maar ik ontwerp tot u 100% tevreden bent met het eindresultaat. Een goed logo weerspiegelt wie je bent, maar het moet je ook van concurrenten kunnen onderscheiden. Zorg ervoor dat je logo herkenbaar is en specifiek gelinkt wordt aan jouw product of bedrijf.

Kleuren

Het is belangrijk om kleuren te kiezen die aansluiten bij uw bedrijf.  Door de kleuren overal toe te passen, creëer ik een professionele en uitgebalanceerde look.

Typografie

De leesbaarheid van je teksten op je website/e-commerce is ontzettend belangrijk voor het gedrag van lezers. Een geschikt, gangbaar lettertype speelt hierin een grote rol. Ook bepalen regellengte, afstand en lettergrootte of je tekst beter te lezen is.

Lay-out

Als webdeveloper weet ik dat je website/e-commerce de dag van vandaag mobiel vriendelijk dient te zijn. Aangezien bijna de helft van de zoekopdrachten met de smartphone of de tablet gebeurt, hanteer ik het mobile-first principe. Een design uitwerken voor mobiele toestellen is het uitgangspunt.

Fotografie

Een foto zegt vaak meer dan duizend woorden. Goede inhoud is belangrijk en is vaak meer dan tekst alleen. Ook visueel moet het plaatje kloppen. Het is de bedoeling dat het beeldmateriaal dient als een toelichting op de tekst.

Bedrijfsidentiteit

Eens je huisstijl op punt staat, is het belangrijk om deze door te trekken in je volledige organisatie, van naamkaartjes, briefpapier tot aankleding van je kantoor.

Bent u klaar voor uw eigen identiteit?